LEVANTOgroep

Een merkidentiteit die straalt

  • Strategie
  • Vormgeving
  • Communicatie

De uitdaging

Het ontwikkelen van de nieuwe merkidentiteit voor LEVANTOgroep en hierbij een passende in- en externe belofte ontwikkelen én visualiseren.

Onze oplossing      

In het traject met LEVANTOgroep zijn we samen keuzes gaan maken. Wat is nou écht van belang voor de gewenste identiteit en hoe kunnen we dit zo sterk mogelijk naar buiten brengen in een zachte zorgomgeving? We hebben prioriteiten gesteld en zijn met een onderscheidende invulling gekomen waarbij alles past! Van het samenspel in enkel unieke karakters, de dynamische kleurstelling tot aan persoonlijke fotografie.


''Het contact met Mannen van 80 is persoonlijk, warm én snel. Het voelt niet als een partner, meer als een collega. We ervaren geen drempel om contact op te nemen of om vragen te stellen. We worden met elke vraag - klein of groot- super goed geholpen. Ze zijn anders dan anders, omdat ze durven verder te kijken dan alleen ‘wat het oog wil’. Ze denken mee op strategisch vlak. En dat maakt onze samenwerking zo bijzonder. Het is heel fijn om te ervaren hoe één partij kan ontzorgen op communicatief vlak in de breedste zin van het woord.''

– Toke Frenken, Adviseur Communicatie & PR, LEVANTOgroep

 

LEVANTOgroep
Ze zijn anders dan anders, omdat ze durven verder te kijken dan alleen ‘wat het oog wil’. Het is heel fijn om te ervaren hoe één partij kan ontzorgen op communicatief vlak in de breedste zin van het woord.

Toke Frenken
Adviseur Communicatie & PR, LEVANTOgroep

What's next?     

Ondanks dat onze opdracht succesvol is afgerond, blijven we op de achtergrond natuurlijk altijd bezig. Zo helpen we LEVANTOgroep ook nu nog op weg met de kleinere uitdagingen!

LEVANTOgroep

Ook dit project is interessant

Get in touch


Ben jij klaar om uitgedaagd te worden om van jouw merk een verbeterde versie te maken? Neem contact met ons op!





* Verplichte velden