FAIR

Eerlijke verbinders in de zorg

  • Strategie
  • Vormgeving
  • Communicatie

De uitdaging

Een eerlijke oplossing vinden voor de dringende roep om hulp bij het arbeidsmarktvraagstuk in de zorg. Dat is de missie van FAIR, een coöperatie ontstaan uit de zorginstellingen van Zuidoost-Brabant. Want waarom moeilijk doen als het ook samen kan? FAIR verbindt zzp’ers in de zorg daarom op een eerlijke manier met zorginstellingen. Door deze manier van werken blijft zorggeld in de zorg, daar waar het ook hoort. Aan ons de uitdaging om dit revolutionaire idee tot leven te brengen en zowel de doelgroep als stakeholders op passende wijze aan te spreken om zich bij FAIR aan te sluiten.

Onze oplossing

Om FAIR een vliegende start te geven, hebben we op basis van uitgebreid onderzoek een gloednieuwe merkidentiteit ontwikkeld. Met een aansprekende, vrolijke uitstraling brengt de identiteit een ode aan de verbinding, hernieuwde energie en dynamiek die FAIR met zich meebrengt in de zorgsector. Dit voerde we vervolgens consequent door in diverse communicatiemiddelen, variërend van een website en social media tot kantoorbranding en drukwerk. Als kers op de taart hebben we een introductiecampagne gelanceerd die FAIR direct op de kaart heeft gezet, resulterend in honderden aanmeldingen bij de start!

FAIR

What's next?

Om te zeggen dat we er al zijn zou niet ‘fair’ zijn. Na een succesvolle start blijven we daarom doorpakken om FAIR ‘on top of mind’ te houden. Zo optimaliseren en communiceren we het aanmeldproces zowel on- als offline en ontwikkelen we communicatiemiddelen om de naamsbekendheid van FAIR steeds verder te vergroten.

FAIR

Ook dit project is interessant

Get in touch


Ben jij klaar om uitgedaagd te worden om van jouw merk een verbeterde versie te maken? Neem contact met ons op!





* Verplichte velden