Voor Brouwerij de Fontein hebben we in navolging van de nieuwe identiteit die we voor hen ontwikkeld hebben, ook een nieuwe etikettenlijn vormgegeven.

Om nu al pro-actief arrangementen en belevingen te ontwikkelen voor het belevenispark is het Living Lab in het leven geroepen.

De nieuwe strategie binnen woningcorporatie Woongoed2-Duizend zorgt ervoor dat ze huizen uit eigen portefeuille actiever gaan verkopen.

Voor Daelzicht verzorgen we een heel pakket aan ondersteuning binnen hun marketing en communicatie.

Om het elektrisch opladen van je auto binnen Q-Park garages te promoten hebben wij een ontwerp gemaakt voor de Opel Ampera.

Er wordt een belevenispark ontwikkeld waarin toekomstige zorg en dagbesteding voor cliënten met een beperking gewaarborgd kan worden.

Voor én met Brightlands ontwikkeld Mannen van 80 voor diverse partners van Brichtlands uitingen voor op de zuil langs de A2 ter hoogte van Chemelot.

La Oya is een stichting die zich inzet voor kinderen met Down. La Oya zorgt voor een praktijk gerichte opleiding en grip op hun eigen toekomst.

Voor DEEL uit Panningen hebben we een vertaalslag gemaakt in het algemene niveau van de vormgeving en deze meteen vertaald in hun nieuwe website.

Om de culturele diversiteit binnen Q-Park te benadrukken ontstond het idee een kookboek te maken van en voor de eigen medewerkers.

Voor het Duitse bedrijf Sailing Classics mochten we een brochure ontwikkelen voor de Nederlandstalige markt.

Om de nieuwe Volvo XC90 onder de aandacht te brengen hebben we deze advertentie gemaakt voor Volvo Rutten.

Voor Q-Park hebben we ook een diversiteit aan posters mogen vormgeven. 'We' hangen dus door het hele land.

Voor een architecte in Ransdaal hebben wij de hele identiteit mogen ontwikkelen, zelfs de naam. Alles moest passen bij de visie.

Na het succesvolle traject voor de identiteit en huisstijl voor L'eef hebben we ook de website mogen maken.

Voor in de special editie van Excellent Business ontwikkelde Mannen van 80 een onderscheidende advertentie voor Gilde Opleidingen. 

Voor dierenwinkel De Parsol in Vlodrop hebben wij een re-branding gedaan. Meer kleur, meer nadruk op hun usp's en vooral een passende geheel.

De tweede en derde uitgave van Fijn Magazine hebben we ook weer vormgegeven. Binnenkort volgt nummer vier!

Voor 2WCF ict dienstverleners hebben we de nieuwe website mogen ontwikkelen waarbij ze diverse diensten willen benadrukken.

Voor Syntrus Achmea Real Estate & Finance mochten we brochure maken voor studentenhuisvestingsproject 'Villa Mokum".

Het Handelshuis; een concept om leegstaande bedrijfspanden aantrekkelijk te maken voor (kleine en startende) ondernemers.

Voor deze jonge onderneemster mochten wij een onderscheidende identiteit ontwikkeling bij de naam die ze zelf al had verzonnen. 

De KNVB wilde middels een digitale nieuwsbrief haar achterban informeren en uitnodigen voor een evenement.

Jeroen kwam bij ons toe met de vraag of wij hem konden helpen bij het ontwikkelen van zijn zakelijke identiteit alsmede het vormgeven van enkel uitingen.

Gastouderbureau Joekie uit Geleen wilde een restyling van de eigen website en deze ook beter in eigen beheer kunnen onderhouden.

Consigliera is een juristen kantoor uit Sittard dat na een succesvolle start toe was aan een professionalisering van hun identiteit.

Voor een uniek aanbod van Q-Park naar de omwonende van een van hun garages in Breda mochten Mannen van 80 een flyer vormgeven.

Voor een cursus Road Planning moest een passende onderdelen worden ontwikkeld zoals een uitnodiging en certificaat.

Voor een uniek (nieuwbouw) concept van Meulenbouw ontwikkelde Mannen van 80 i.s.m. Mooneye 'Het Geluck'.

Voor het nieuwe bedrijf van Ramon Walthie mochten Mannen van 80 de naam ontwikkelen alsmede de identiteit.

Ijshockeyclub Eaters uit Geleen heeft ons benadert om hun profilering en positionering onder de loep te nemen en met het oog op een herstructurering.

Om de klanten van Matrix te bedanken voor het invullen van een enquete of bij het opleveren van hun zonnepanelen, krijgen ze een passend cadeau!

In de markt van zonnepanelen en energie-opwekking zitten hele grote verschillen qua aanbod in kwaliteit. Als aanbieder van uitsluitend

Veel dertigers leven in een stramien waarin ze zich opgesloten voelen. Stress ervaren, keuzes “moeten” maken,

Vindt arbeidsmarktservices – onderdeel van WAA groep – ondersteunt bedrijven en instellingen bij vraagstukken op het gebied van personeelscapaciteit.

Een taxatie van je huis laten maken is in de huidige opzet vaak omslachtig. Er moet een taxateur komen als jij thuis bent,

Met de steeds weer wisselende wet en regelgeving op het gebied van agrarische bemesting, maar ook de overlast die u

DC Productions was na jarenlang met dezelfde identiteit te hebben gecommuniceerd toe aan een volgende stap.

Naast Fijn Magazine is er ook een slag gemaakt in de vormgeving rondom het DOK6 theaterprogramma. Meer beleving, daar draait het om!

Een samenwerkingsverband tussen (initieel) vijf golfclubs om hun leden een extra voordeel te bieden en jonge leden te werven.

Voor een nieuw concept waarbij 'de gezondheid' in uw bedrijf wordt gebracht mochten wij de identiteitsontwikkeling verzorgen.

Van concept en ontwikkeling, vormgeving tot realisatie, FIJN Magazine heeft heel wat bloed, zweet en tranen gekost.

Een concept vormgeven in zowel een bedrijf, visie als identiteit. Het hele traject liep parallel aan elkaar en wij mochten het verzorgen.

Een eigen bedrijf beginnen en voordat je goed en wel gestart bent al vol in het werk zitten. Hiermee had Bram Vrinzen te maken...

Portbase communiceert al jaren met hun vaste doelgroep. Het bereiken van een veel bredere en algemene doelgroep vergt een andere aanpak en stijl.

Als je als gerenommeerd Volvo-dealer een goede fles wijn geeft aan relaties moet hij natuurlijk ook mooi verpakt worden.

Voor een startende onderneming in de marketing&communicatie uit Capelle a/d IJssel ontwikkelden wij het hele pakket.

Ter introductie van FIJN Magazine hebben wij het logo en de identiteit ontwikkeld alsmede de creatieve invulling van het magazine.

Bij een verbouwing en professionaliseringsslag van je zaak hoort een huisstijl die hier naadloos bij aansluit, zo ook bij Timeless.

Maasvlakte II; de innoviteiten en de brede doelgroep werden letterlijk in beeld gebracht, van 'barge' tot 'container'.

Niet puur informeren, maar ook communiceren met je wagenpark. Voor Van Eyck Shutters ontwikkelden we de nieuwe striping.

Om de diverse voordelen van Maasvlakte II te onderstrepen ontwikkelden wij voor Portbase de Terminal Selector.

Om het after-sales traject van Volvo Rutten te verbeteren hebben we in samenwerking met de marketing afdeling een kaart ontwikkeld.

In opdracht van Neacon en samen met Mooneye hebben wij een verkoopbrochure vormgegeven voor project De Blauwe Oven.

Mannen van 80 heeft na een eigen advies een restyling mogen verzorgen voor de Steelhaven uit Roermond.

Mannen van 80 is zeer betrokken bij Stichting Kumi Hospital Uganda en heeft onder meer een complete restyling en herpositionering verzorgt.

In opdracht van Portbase gingen we de uitdaging aan om de nieuwe informatiestromen op Maasvlakte II te communiceren naar hun relaties.

In samenwerking met Volvo Rutten heeft Mannen van 80 after sales kaartjes ontwikkeld om de klantwaardering naar een hoger niveau te tillen.

Niëns Horeca uit Maasbree gaat van 22 januari t/m 2 februari 2014 een Pop-Up Restaurant beheren in Venray.

NUFT is een bedrijf dat zich specialiseert in exclusieve product- en meubelontwerp en productie. Duurzame producten vanuit een milieubewuste bedrijfsfilosofie.

Dit jaarlijks terugkerend initiatief heeft als streven lokale goede doelen een steun in de rug te geven, gericht en persoonlijk.

Sondae produceert, mixed en draait al 2 decennia Deep en Soulfull House Music. Voor zijn laatste release ‘The Session’ ontwierpen wij de cover.

Deze country/pop/rock&roll-band is ontstaan nadat een aantal rasmuzikanten, na vele omzwervingen langs diverse muziekstijlen,

In opdracht van Mooneye heeft Mannen van 80 de verkoopbrochure, het bouwbord en de website vormgegeven voor nieuwbouwproject 'De Reumer'.

Voor uitzendbureau Zendkracht heeft Mannen van 80 de gehele huisstijl en communicatie ontwikkeld, begeleid en vervaardigd.

Voor een bedrijf uit Parijs dat biologische honing en nevenproducten maakt verzorgt Mannen van 80 alle communicatie.

Dolmans Landscaping hebben wij een nieuwe jubileumkaart gemaakt ter ere van een 25-jarig dienstverband.